Juha s sladkim krompirjem & lečo

/
0 Comments

Ja, čeprav je poletje že na poti, jaz z vami delim juho. Ker juha, je baje zimska stvar. Nevem, meni se je krompirjeva juha in palačinke vedno zdelo najboljše poletno kosilo.




Čeprav mi je navaden krompir zelo všeč, je sladek krompir še veliko boljši. Pa tudi veliko bolj zdrav, če smo že pri tem. Sladek krompir je v Sloveniji še dokaj nerazširjen, zdi se mi pa da na vseh tujih blogih berem veliko o njem.










Juha z sladkim krompirjem & lečo :

2 žlici olivnega olja
2 čebuli
2 stroka česna
4-5 večjih korenčkov
1 večji sladek krompir
400g kuhane leče (jaz sem dal iz pločevinke)
2 skodelici (0,5l) paradižnikove mezge
2 skodelici vode
2 žlički karija
1 žlička sladke paprije
1 žlička suhega peteršilja
vsakega od naštetih ščepec : cimet, kurkuma, kajenski poper, čili
sol, poper po okusu

V večji posodi zagreješ olivno olje. Čebulo narežeš na kolobarje in jo pražiš na nizki temperaturi dokler ne porjavi, dodaš še na drobno narezan česen. Na kolobarje narežeš korenje, na kocke narežeš krompir in še to podušiš v posodi. Lečo opereš pod vodo, dodaš v posodo in zaliješ z tekočino, začiniš in kuhaš 45 minut oz. dokler se krompir in korenje ne zmehčata. Postrežeš z rezino kruha.

No comments: